Mental disturbance

بطور صریح و واضح نمیدونم این آشفتگی فکری از کجا اومده و تمام وجودم رو دقیقا در همین چند روز مونده به امتحانات گرفته طوریکه اصلا تمرکزم رو برای مطالعه واقعا از دست رفته میبینم هر کاری که می کنم تا یک کم بخودم بیام و بفهمم که بابا بیست واحد منتظرن تا هر طور شده اونم حتما با نمره عالی پاس کنم فایده نداره همین که چشمم به اولین کتاب ضخیم با اون متون انگلیسی پر از لغت می افته یکهو وا میدم نمیدونم اصلا چه فایده داره توی این چند شب باقی مونده چهارتا صفحه اضافه بخونم

بهر حال این دلهره همش با منه مثل آدمای تنبل درمونده شدم هر چی میخوام از این نت یک مدت خلاص بشم شدنی نیست دیگه دارم کلافه میشم امیدوارم به روز من نیفتی این گوشی رو که نمیشه کاریش کرد اگه خاموشش کنم که هر چی تا بحالم ریسیدم طی این چند هفته پنبه میشه اگر هم روشن باشه که همه توقع دارن برداری حالا موندم این وسط کاسه چه کنم ؟ چه کنم ؟ گرفتم دستم

حداقل یک کم درس عبرت بگیر تا مثل من همه چیز رو به دقیقه آخر موکول نکنی اینا همش از عواقب تنبلی و بی برنامه بودنه یعنی همون قاطی کردن همه چی با هم کار؛ درس و زندگی.......
عاقبتش میشه این آش شعله قلم کار از همه چی مونده
امیدوارم با این حرفا حداقل یک کم از ته دلم خالی شده باشه

نمیخواستم دیگه انگشت تو سیاست کنم اما این مناظره دیشب واقعا خیلی حرفارو روشن کرد و برای من تحریمی ثابت شد که همه اونائی که افتادن دنبال یک آقائی و همش بد از بدتر میکنن همچین انتخاب درست و حسابی نداشتند حداقل برای من یکی که روشن بود

برای قضاوت بی طرفانه حتما لینک زیر رو از دست ندین

پانزده نكته در مورد مناظره ميرحسين موسوي و محمود احمدي نژاد

کاش توی امتحانات موفق بشم و هر چی زودتر بیام اینجا برای شروع بهتر دیگه دارم از وضع موجود خسته میشم (خودمونیم اینطوریشم یک حال دیگه ای داره مثل اینکه بدجور عادت کردم

0 comments: